Nog geen ledenvergadering op 4 februari!

publicatiedatum: Vrijdag, 22 januari 2021

Beste leden, Omdat de Covid-19 maatregelen tot zeker 10 februari duren, kan onze ledenjaarvergadering die gepland staat op 4 februari 2021 helaas geen doorgang vinden. Ook daarna is er niet direct zicht op dat er grote versoepelingen te verwachten zijn. Zodra het kan plannen we een nieuwe datum en we hopen jullie dan in goede gezondheid op onze ledenjaarvergadering te mogen begroeten. Blijf gezond!! Hartelijke groet Bestuur HSV “De Snoekbaars Vorden”

Visvijver larenseweg terug in beheer van de Snoekbaars Vorden!

publicatiedatum: Zondag, 3 januari 2021

Visvijver Larenseweg Wij zijn zeer verheugd om u als bestuur van HSV De Snoekbaars mede te kunnen delen dat er vanaf 1 januari 2021 weer gevist mag worden in de vijver aan de Larenseweg te Vorden. Het bestuur is met de eigenaar, de heer J. Thate, tot een nieuwe overeenkomst gekomen. Wij hopen dat we met deze vijver onze leden weer een mooi karper water kunnen bieden. Er is inmiddels een vijverwerkgroep in het leven geroepen, zij zullen onder meer ondersteuning bieden voor de controles, het onderhoud en het schoonhouden van het terrein. Vergunningen (dag- en jaarvergunningen) zijn te koop bij DISCUS dierenspeciaalzaak, Zutphenseweg 39 te Vorden. Dag- en jaarvergunningen zijn alleen te koop indien in bezit van geldige VISpas. Een complete vispas inclusief de vijververgunning is uitsluitend digitaal verkrijgbaar via onze website WWW.Desnoekbaarsvorden.nl. Klik vervolgens op de tegel vergunningen en dan op de button VISpas aanvragen. Of door het scannen met een mobiele telefoon van onderstaande QR-code. U kunt het aanvragen stapsgewijs doorlopen. U kunt u documenten direct printen waardoor u dezelfde dag nog kunt gaan vissen. Bij het aangaan van de overeenkomst zijn afspraken gemaakt over het gebruik van de vijver, een groot aantal van deze afspraken zijn als regels opgenomen in de vijververgunning. We vragen onze leden deze regels te respecteren, zodat we nog heel lang met zijn allen van deze vijver kunnen genieten. Hartelijke groet, Bestuur HSV “De Snoekbaars Vorden”