De snoekbaars Vorden 75 jaar

Wie zijn wij? Wij zijn een hengelsportvereniging waar gezelligheid en plezier de boventoon<br>voert. We geven als vereniging de vispas uit en organiseren wedstrijden voor zowel jeugd,<br>senioren als 55+ leden. Ook organiseren wij cursussen voor de jeugd om te leren vissen en<br>hoe om te gaan met de vis en de natuur. Verder doen wij mee aan maatschappelijke acties<br>zoals de nationale zwerfvuildag. We hebben een eigen visvijver aan de Larenseweg in<br>Vorden en beheren de visvijver op plan ’t Biesterveld in samenspraak met het waterschap<br>Rijn en IJssel. We hebben naast het Waterschap ook veel contact met andere overheden<br>zoals Sportvisserij Nederland en Hengelsportfederatie Midden Nederland. Al deze contacten<br>maakt het besturen uitdagend en interessant. Het bestuur bestaat enkel uit vrijwilligers, 1<br>keer per jaar word er voor de bestuursleden een gezellig uitje georganiseerd.